W rolach głównych:

Chciałabym Ci pokazać pewnego dnia znalezioną w luce między wysokimi budynkami tęczę i miasto po deszczu. Kiedy o tym myślę, bezwiednie na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Nawet gdy jestem przygnębiona, to wystarczy, że o tobie pomyślę. To jest naprawdę dziwne.
Larissa „Li” Lanfang, 17 lat.
Nie chcę widzieć Cię smutną. Nie chcę widzieć, jak Twoje światło znika. Nieskończony czas, zdecydowanie spotkamy się kiedyś ponownie. Chce czuwać nad Tobą do końca dnia. Nie jestem pewien, ale wierzę, że możemy być jednością, wiemy o tym.
- Xiah Nichkhun, 17 l. [Ksia Nikchun „Nik”*]
Dziewczyna, na którą czekałem płacze teraz w moich ramionach. Właśnie teraz stałem się dla niej ostoją spokoju (niczym koc). Zawsze na nią czekałem. Gdy ja ściskam, powierza mi siebie.
- Kan Jonghyun „Bling, Chicken”, 17 l. [Kan Dżonjun „Dżong, Bling, Cziken”*]


Pozostali:
Tyler Rain, 8 l.  


Kim Kibum, 17 l. [Kim Kibom*]
Jang Taemin, 17 l. [Dżan Temin*] 



Jung Soonkyu, 17 l. [Dżun Sonkiju*]
 Ariadna Lawson, 17 l.
 Daesung [Dejsung*] Lanfang, 40 l. 




* - wymowa imion.

Akcja toczy się w Seulu, Korei Południowej, 2009 r.

2 komentarze: